Polityka Prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Niniejsza polityka prywatności opisuje zasady postępowania z danymi osobowymi w studio jogi INYOGA w związku z zawarciem umowy dotyczącej zajęć i uczestnictwa w zajęciach oraz w związku z korzystaniem ze strony internetowej www.inyoga.pl lub nawiązaniem kontaktu poprzez e-mail na adres: biuro@inyoga.pl. Podajemy niniejsze informacje realizując tym samym obowiązek nałożony na nas jako na Administratora danych osobowych w art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli tzw. RODO.

ADMINISTRATOR DANYCH: Administratorem danych osobowych jest Inga Samsonyuk prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą: Inga Samsonyuk Yoga, ul. Jedności 30J/28, 05-506, NIP 1231539969 regon 526322417 E-mail: biuro@inyoga.pl, Telefon: +48 605 540 852

Źródło danych osobowych: Przetwarzamy tylko te dane osobowe, które otrzymaliśmy w związku z:

zapisem na zajęcia jogi [e-mailem, telefonicznie, przez formularz kontaktowy, osobiście] i zawarciem umowy dotyczącej uczestnictwa w zajęciach w studio jogi INYOGA

wypełnieniem przez osobę, której dane dotyczą formularza kontaktowego na stronie www.inyoga.pl

zapisaniem się do newslettera na stronie www.inyoga.pl

4. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: przetwarzamy dane przede wszystkim w celach związanych z realizacją zawartej umowy a takżę z realizacją naszych obowiązków podatkowych i innych nałożonych przepisami prawa. Podstawy przetwarzania to:

1) art. 6 ust. 1 lit.b RODO: przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;

2) art. 6 ust. 1 lit.c RODO: przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych – na podstawie przepisów podatkowych

3) art. 6 ust. 1 lit.a RODO: w przypadku niektórych danych przetwarzanie następuje w oparciu o zgodę osoby, której dane dotyczą (e-mail, zapisy do newslettera, kierowanie pytań przez stronę internetową)

4) art. 6 ust. 1 lit.f RODO: w przypadku niektórych danych przetwarzanie następuje ze względu na prawnie uzasadniony interes Administratora (np. prowadzenie statystyk w celu opracowywania oferty szkoły)

5.Dane, które należy podać:

przy zapisach na zajęcia – przy zawieraniu umowy dotyczącej zajęć w studio jogi INYOGA:

• imię i nazwisko, e-mail lub telefon do kontaktu.

• w razie potrzeby wystawienia faktury – konieczne jest podanie adresu oraz NIP a także pełnej nazwy działalności

Podanie tych danych jest dobrowolne, ale bez ich podania zapis na zajęcia nie będzie skuteczny i umowa nie będzie mogła być zawarta.

W niektórych wypadkach możemy żądać przedłożenia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do uczestniczenia w zajęciach, w którym może się znajdować adres oraz PESEL

przy korzystaniu z formularza kontaktowego w celach innych niż zapisanie się na zajęcia: imię i nazwisko, e-mail a przy zapisach do newslettera: e-mail

Podanie tych danych jest dobrowolne, ale bez ich podania kontakt za pośrednictwem formularza oraz otrzymywanie newslettera nie będą możliwe.

6. Jakie dane są przetwarzane: dane wskazane w punkcie 5 a ponadto:

• w przypadku uiszczania płatności przelewem otrzymujemy również informację o numerze Państwa rachunku bankowego oraz o adresie

• w przypadku składania zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do uczestniczenia w zajęciach – otrzymujemy dane widoczne w zaświadczeniu (np. PESEL – o ile jest wpisany)

•w przypadku uczestniczenia w zajęciach dokumentowanych na zdjęciach/filmie, po wyrażeniu zgody (osobne oświadczenie) – może być przetwarzany wizerunek

7. Mają Państwo prawo do:

1) dostępu do swoich danych; 2) do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych (są sytuacje, w których żądanie usunięcia danych nie może być zrealizowane – wynika to z przepisów podatkowych, które nakazują przechowywanie niektórych dokumentów przez określony czas); 3) do żądania przenoszenia danych, do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, 4) do wniesienia skargi do organu nadzorczego, 5) do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych – w odniesieniu do kwestii, wobec których była udzielona (e-mail, telefon, inne dane nie wymagane przepisami prawa)

8. Udostępnianie danych osobowych: udostępniamy dane tylko w związku z prowadzeniem naszej działalności i tylko w zakresie w jakim jest to konieczne do realizacji nałożonych przez nas przez przepisy obowiązków oraz realizacji zawartej między nami umowy:

•biuru rachunkowemu, które zapewnia nam obsługę księgową

•dostęp do niektórych danych (np. imię i nazwisko) ze względów technicznych mogą mieć także podmioty zapewniające obsługę informatyczną, obsługę poczty elektronicznej oraz newslettera

•w przypadku organizowania zajęć wyjazdowych i dokonywania rezerwacji noclegu przez Administratora danych – dane uczestników mogą być przekazywane podmiotowi zapewniającemu zakwaterowanie

Nie udostępniamy danych żadnym podmiotom w celach marketingowych, handlowych, statystycznych.

9. Okres przechowywania danych osobowych:

a) w przypadku zapisów na zajęcia i zawierania umowy: przechowujemy dane osobowe przez okres niezbędny do wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności podatkowych i przez okres, w którym możliwe byłoby dochodzenie roszczeń w związku z wykonywaniem zawartej między nami umowy.

b) w przypadku formularza kontaktowego: dane podane w formularzu będą przetwarzane tylko tak długo, jak to będzie konieczne do udzielenia odpowiedzi na pytanie (chyba, że za pomocą formularza dokonywany jest zapis na zajęcia – wówczas aktualny jest pkt. A

c) w przypadku newslettera: dane przechowywane są tylko przez okres subskrypcji

10. Nie przekazujemy danych poza strefę EOG.

11. Automatyzacja przetwarzania danych: dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Nie będzie to wpływać istotnie na Państwa sytuację i nie będzie wywoływać w stosunku do Państwa żadnych skutków prawnych.

12. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem .